Přestávám mít trpělivost se spamy

Publikováno 27.02.2008 20:45, autor Vojtěch Sysel

Anglicky psané spamy, dejme tomu, stoprocentně odfiltruje anti-spamový filtr. Bodejť by ne, když mi do schránky emaily v angličtině chodí jen poskrovnu. Ale s těmi českými je to už horší. Jeden e-mail za druhým.

E-mail nabízející Viagru za velmi výhodných podmínek, antidepresiva a skvělé vitamínové přípravky letí rovnou do předpřipravené složky, která se po odhlášení automaticky smaže, ale osobní e-mail nazvaný přiléhavě ?Tvorba webu? už není tak snadné automaticky roztřídit. Prvotní nadšení z potenciálního zákazníka vystřídalo ihned rozhořčení z povedeného spamu. Na několika desítkách řádků autor vysvětluje svůj záměr přilákat na rozjíždějící se webový portál více zákazníků a využít k tomu blogy a jiné hojně navštěvované stránky. Na oplátku nabízí určitou procentuální částku z útraty uživatele.

Nejde mi do hlavy jakým způsobem by chtěl určovat kolik zákazníků přišlo právě z té a té adresy. Vím, není to zas takový problém, ale neznám nikoho, kdo by se po kliknutí na nový, ještě neprobádaný odkaz absolutně neznámé firmy zaregistroval a objednal si tam jakékoliv zboží s rizikem, že je sice nejspíše uvidí, ale s pozdější reklamací mohou být velké problémy.

Osobně jsem proti jakýmkoliv takovýmto reklamám. Web se má budovat dlouho a postupně si získávat své věrné klienty/návštěv­níky/zákazníky a ne jen krátkodobě spustit velkou reklamní kampaň, která v celkovém důsledku nikam nevede, lidé přijdou a zase odejdou, pouze okrádá o drahocenný čas, který by šel věnovat něčemu mnohem prospěšnějšímu?

Schválně kdo uhodne, kde tento e-mail skončil?

přidat komentář

Nový komentář
(nebude zobrazen)

Ověření člověka nemohu přečíst kód
Opište prosím kód z tohoto obrázku
Text komentáře

Jméno a text komentáře jsou povinné položky. Bez jejich vyplnění nebude komentář přidán!
Komentáře bez správně opsaného ověřovacího kódu nebudou přidány.
Při psaní komentáře můžete využívat značkovací jazyk Texy!.
Ke všem odkazům v komentáři bude přidán atribut nofollow.