?česká? mi to zaplatila do tří? až za tři měsíce?
Začátkem června se matka vracela autem z práce a nedaleko našeho domu se jí podařilo srazit husu. Ano normální živou husu, žádnou slečnu. Nejela ani příliš rychle, ale stačilo to na to, aby milá husa pošla a zdemolovala přední masku auta.
Škoda nevypadala hrozivě, de-facto se zdálo, že jsou jen vypadané plasty a nebýt toho, že jeden díl nešel nasadit, ani by jsme to nijak neřešili. To se nestalo, takže naše ?auti? šlo do servisu, kde zjistili poškození plastového držáku chladiče a jeho nutnou výměnu. No co, vypadalo to sice neškodně, ale zaplatit několik tisíc za to, že si majitel nehlídá svoje zvířectvo nepřipadalo v úvahu. Majitelé naštěstí byli pojištění, takže veškeré formality s panem pojišťovákem proběhly celkem rychle.
Vyřizujeme
Nevím jak dlouho trvá klasické vyřízení škodní události, ale v našem případě, mě pojišťovna zklamala. Dvakrát se jím podařilo ztratit doporučený dopis s kopií faktury ze servisu, fax jim pro změnu nedošel vůbec a přílohu e-mailu zpracovali, konečně, na druhý pokus. V tomto druhém e-mailu, byt totiž uložen i ?výhružný dopis?, po němž si snad dotyčný/á rozmyslel/a, jestli má cenu zase e-mail ztratit, či ne.
Z mého pohledu je naprosto nepochopitelné, jak to že pojišťovna není schopna přijímat jakoukoliv korespondenci a ještě si vyhrazuje čas na zpracování e-mailu minimálně dva dny. Co ti lidé v práci dělají? Hrají karty? Asi ano.
Každopádně peníze už máme na účtu a nebýt neschopnosti technika, který při opravě rozhodil elektroinstalaci klimatizace, načež ta místo chlazení topila, měli bychom auto spravené do tří dnů?
přidat komentář zobrazit komentáře (0) (no)comment přečteno 845×